Διήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας από τον Κυνηγετικό Σπάρτης
ΣΠΑΡΤΗ. Μετά την ανάδειξη νέου ΔΣ, ο Κυνηγετικός Σύλλογος Σπάρτης, προγραμματίζει ήδη την πρώτη δράση της νέας θητείας του, η οποία ουσιαστικά συνεχίζει το επιτυχημένο έργο της προηγούμενης διετίας.
Ειδικότερα, στις 26 & 27 Μαΐου, από τις 9 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, στο Γενικό Νοσοκομείο Σπάρτης, ο σύλλογος πραγματοποιεί διήμερο εθελοντικής αιμοδοσίας για τα μέλη του.
Σύνθημα της δράσης «Δίνω Ζωή! Είναι στο Αίμα μου».
«Μία πρωτοβουλία που αποδείχθηκε χρήσιμη και πολύτιμη, αφού ως Κυνηγετικός Σύλλογος είχαμε τη χαρά να στηρίξουμε έμπρακτα τα μέλη μας που χρειάστηκαν αίμα. Συνεχίζουμε τη σχέση ... ζωής που χτίζουμε με το αίμα μας!», αναφέρει ο Κυνηγετικός Σπάρτης.
Για συμμετοχή, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 6977014227.