ΣΠΑΡΤΗ. Σκουριασμένος μεταλλικός σκελετός, σαπισμένα και σπασμένα σανίδια είναι η εικόνα που παρουσιάζουν οι κερκίδες της δυτικής πλευράς του Δημοτικού Σταδίου Σπάρτης, το οποίο φέτος φιλοξένησε όλους τους εντός έδρας αγώνες της ΑΕ Σπάρτη στο πρωτάθλημα Α’ Κατηγορίας Λακωνίας, αλλά και τους αγώνες μπαράζ για άνοδο των πρωταθλητών Λακωνίας στη Γ’ Εθνική. Πλήθος κόσμου, μεταξύ των οποίων και αρκετά μικρά παιδιά, κατέκλυσε τις κερκίδες του σταδίου, ειδικά στα κρίσιμα μπαράζ και χειροκρότησε τις προσπάθειες των παικτών της ΑΕ, χωρίς να γνωρίζει που… στηρίζεται. Όπως μπορείτε να δείτε, σε αρκετά σημεία των κερκίδων, ο κίνδυνος ατυχήματος και τραυματισμού, λόγω του κενού που δημιουργούν οι σπασμένες σανίδες, είναι κάτι παραπάνω από ορατός…

Η πρώτη εντύπωση που σχηματίζει κάποιος είναι ότι οι κερκίδες έχουν εμφανές και -μικρό ή μεγαλύτερο-πρόβλημα αντοχής, δίχως να μπορούν να γίνουν ακριβείς εικασίες για την αντοχή του σκελετού, πάνω στον οποίο στηρίζονται τα πλαστικά καθίσματα. Αυτό που μπορεί να αναρωτηθεί, ωστόσο, κανείς είναι γιατί οι κερκίδες ενός Δημοτικού Σταδίου, όπου καθημερινά προσέρχονται και γυμνάζονται εκατοντάδες πολίτες, παρουσιάζουν αυτή την τραγική εικόνα. Όπως μαρτυρούν οι φωτογραφίες, η συντήρηση στις κερκίδες είναι ελλιπέστατη, καθώς τα σίδερα δεν έχουν βαφεί για αρκετό-απ’ ότι φαίνεται-διάστημα με αντιοξειδωτική μπογιά, ενώ οι επικίνδυνες και προβληματικές ξύλινες σανίδες δεν έχουν αντικατασταθεί-ως όφειλαν.

Η ΑΕ Σπάρτη δεν κατάφερε να πετύχει την άνοδο της στη Γ’ Εθνική και του χρόνου θα αγωνίζεται και πάλι στο πρωτάθλημα της Α’ Κατηγορίας Λακωνίας. Ωστόσο, μια ομάδα που φέτος επέδειξε οργάνωση σε διάφορα επίπεδα, οφείλει να αγωνίζεται σε ένα γήπεδο που να πληροί κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις και να συμβαδίζει με τους απαιτούμενους κανόνες ασφαλείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο γήπεδο αγωνίστηκε φέτος, ως γηπεδούχος, και ο Λεωνίδας Σπάρτης, έχοντας μια καλή πορεία στο τοπικό πρωτάθλημα.

Η νέα δημοτική αρχή Σπάρτης, σε συνεργασία με τη διοίκηση των ομάδων που χρησιμοποιούν ως έδρα το στάδιο και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, οφείλουν να επιδείξουν ιδιαίτερη ευαισθησία στο θέμα και-ει δυνατόν-εντός των θερινών μηνών να ξεκινήσουν οι απαραίτητες εργασίες αποκατάστασης των κερκίδων, έτσι ώστε με την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου όλα να είναι έτοιμα. Η φιλότιμη προσπάθεια των ελάχιστων υπαλλήλων, που κάνουν "χίλιες" δουλειές, δεν αρκεί… Χ.Π.