Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο ΔΣ της ΕΟΔ Λακωνίας
ΣΠΑΡΤΗ. Νέο διοικητικό συμβούλιο ανέδειξε η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης(ΕΟΔ) Λακωνίας, ύστερα από τη διενέργεια των εκλογών που πραγματοποιήθηκαν κατά τη γενική συνέλευση της 29ης Ιουνίου. Σύμφωνα με το καταστατικό ο κ. Αθ. Μπαγιώκος, ως ο σύμβουλος που πλειοψήφησε, συγκάλεσε την ίδια ημέρα την πρώτη συνεδρίαση του νέου διοικητικού συμβουλίου, το οποίο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος Σταθάκου Πολυτίμη
Αντιπρόεδρος Καραμπίνης Γεώργιος
Ταμίας Μπαγιώκος Αθανάσιος
Γενική Γραμματέας Μερεκούλια Καλλιόπη
Ειδικός Γραμματέας Κόντος Σταύρος
Μέλος Κληροδέτης Ιωάννης
Μέλος Τζανέτος Δημήτριος
Σε ανακοίνωσή της η ΕΟΔ Λακωνίας σημειώνει: «Το νέο Δ.Σ. θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την εύρυθμη λειτουργία του Παραρτήματος καθώς και για την καλύτερη συνεργασία με φορείς και υπηρεσίες, πάντα με κύριο γνώμονα την προσφορά στον συνάνθρωπο».