ΣΠΑΡΤΗ. Μετά από 33 χρόνια και σε ιδιαίτερα συγκινητική ατμόσφαιρα το Σάββατο 26 Ιουλίου συγκεντρώθηκαν οι συμμαθήτριες που αποφοίτησαν από το Γυμνάσιο-Λύκειο Σπάρτης το 1981 στο παραδοσιακό κουτούκι "ΜΕΘ΄ΗΜΩΝ".

Ογδόντα συμμαθήτριες, τέσσερεις καθηγητές διασκέδασαν, χόρεψαν, τραγούδησαν μέχρι το πρωί.
Τα εδέσματα της Ποτούλας Μονεμβασίτου -Θεοφιλογιαννάκου, το κρασί της Μαρίας Χειλά, τα υπέροχα γλυκά της Ποτούλας Πασχαλίδου, και η γευστικότατη τούρτα και τα γλυκίσματα του συμμαθητή μας Κυριάκου Αλεξανδρόπουλου δώσανε χρώμα και γεύση στην εκδήλωση.

Όπως ενημερώνει το notospress.gr η Σοφία Καρβουνιάρη η επόμενη συνάντηση ήδη άρχισε να προσχεδιάζεται... κι εκφράζει τις ευχαριστίες όλων για τις προσφορές.