ΕΛΛΑΔΑ. Μια ιδιαίτερη μεταφορά πραγματοποιήθηκε στο εθνικό οδικό δίκτυο και το διαπίστωσαν όσοι κινήθηκαν σε αυτό, στο ρεύμα προς Αθήνα.

Συγκεκριμένα, τρεις νταλίκες φόρτωσαν ένα αεροπλάνο το οποίο είχε… κοπεί για να μπορεί να μεταφερθεί και να παραδοθεί στον τελικό προορισμό.

Το συγκεκριμένο αεροπλάνο φτιάχτηκε στην Λάρισα από την Soukos Robots. Η εν λόγω εταιρεία είναι η ίδια που έχει κατασκευάσει στο παρελθόν και το στρατιωτικό όχημα Μινώταυρος (αυτό που καταρρίπτει drones με laser), ενώ συνεργάζεται ακόμα και με τον αμερικανικό στρατό για τον οποίο ανακυκλώνει πυρομαχικά.

Το αεροπλάνο δεν… πετάει καθώς έχει φτιαχτεί για να χρησιμοποιείται από τους άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων της Αστυνομίας, σε θέματα εκπαίδευσης. Με βάση αυτό θα πραγματοποιούνται σενάρια αεροπειρατείας, τρομοκρατίας κλπ. έτσι ώστε οι επίλεκτοι τηw ΕΚΑΜ να είναι προετοιμασμένοι ακόμα και για τέτοια περιστατικά.

Το έφτιαξαν σε 6 μήνες

Το μήκους 35 μέτρων αεροπλάνο έχει φτιαχτεί από το μηδέν και μία τέτοια κατασκευή γίνεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Για να ολοκληρωθεί και σύμφωνα με τις πληροφορίες του Newsauto, πέρασαν έξι περίπου μήνες, εργάστηκαν γι’ αυτό 40 ειδικευμένοι επαγγελματίες και εργάτες ενώ το σίδερο που χρησιμοποιήθηκε ξεπέρασε τους 70 τόνους.

Αντίστοιχα αεροπλάνα δεν υπάρχουν ούτε σε προηγμένες χώρες, γεγονός που αποτελεί μεγάλη επιτυχία για την ΕΚΑΜ αλλά και για την ελληνική εταιρεία που ειδικεύεται σε πρωτοποριακές κατασκευές.

Πλημμύρες και… αεροπλάνο

Να σημειώσουμε ότι πίσω από την σχεδίαση και την υλοποίηση της κατασκευής του βρίσκεται ο εφευρέτης Κώστας Σούκος που μαζί με την ομάδα του δημιούργησαν και πάλι ένα ξεχωριστό προϊόν.

Ιδίως μεγάλη σημασία έχει το γεγονός πως ο ίδιος ανέστησε σε απίστευτο χρόνο την εταιρεία του, η οποία έχει έδρα τη Λάρισα και είχε καταστραφεί από τις πλημμύρες που έπληξαν τη Θεσσαλία.

Τα προβλήματα στη μεταφορά

Η μεταφορά του αεροπλάνου, αποδείχτηκε απαιτητική καθώς έπρεπε να συνδράμουν εκτός από συνοδευτικά οχήματα, περιπολικά και μοτοσικλέτες της ελληνικής αστυνομίας. Οι προβληματισμοί επικεντρώθηκαν κυρίως στις γέφυρες καθώς το ύψος ήταν οριακό και έπρεπε τα φορτηγά να κόβουν ταχύτητα για να μην έρθουν σε επαφή.

Το μεγάλο πρόβλημα δημιουργήθηκε με το πλάτος των φτερών το οποίο ήταν τέτοιο που ανάγκασε τους υπεύθυνους να τα κόψουν για να μπορέσουν να περάσουν από συγκεκριμένα σημεία του εθνικού οδικού δικτύου.

Όπως αποδείχτηκε άλλη μία ελληνική κατασκευή πήρε σάρκα και οστά και έδειξε πως όσο υπάρχει όραμα και θέληση πολλά μπορούν να επιτευχθούν.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις