ΜΑΝΗ. Όταν ολοκληρώθηκαν τα castings στο σπίτι του GNTM 4 με την παρουσία των τεσσάρων μεγαλύτερων πρακτορείων μοντέλων της Ελλάδας ακολούθησε η φωτογράφιση των εναπομεινάντων μοντέλων σε ένα κάστρο στη μαγευτική Μάνη.

Το concept

Η δοκιμασία ήταν ενδιαφέρουσα και αρκετά απαιτητική καθώς κανένας παίκτης δεν έλαβε οδηγίες από τους κριτές όπως είθισται ενώ δεν ίσχυσε και το disadvantage (σ.σ μειονέκτημα).

Το concept της φωτογράφισης συνδύαζε τη μόδα, τα προσωπικά βιώματα, την εκφραστικότητα τω μοντέλων και την εμπειρία. Η λήψη ήταν διπλή. Σύμφωνα με τις οδηγίες της φωτογράφισης οι διαγωνιζόμενοι στην πρώτη λήψη έπρεπε να σκεφτούν το ταξίδι μέσα στον διαγωνισμό ακριβώς την ώρα που έτρεχαν προς την πύλη.Στη συνέχεια, στην επόμενη λήψη, όπως ανέφερε η Ισμήνη Παπαβλασσοπούλου έπρεπε εντός του κάστρου να ποζάρουν τα μοντέλα ως οι απόλυτοι κατακτητές. Παράλληλα, εξήγησε και τους κανόνες της φωτογράφισης.

Τα μοντέλα πόζαραν στον φακό του Κωνσταντίνου και Πέτρο Σοφικίτη.

Η αποχώρηση

Το μοντέλο που είχε τη λιγότερο εντυπωσιακή πόζα και δεν ικανοποίησε τους κριτές με αποτέλεσμα να αποχωρήσει λίγο πριν τον ημιτελικό ήταν o Αγγαίος.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις