ΑΡΚΑΔΙΑ. Ύστερα και από την ολοκλήρωση του ταξιδιού εξοικείωσης (Fam Trip, 25-27/2) που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Αρκαδίας, με τη στήριξη της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, στους Δήμους Γορτυνίας και Μεγαλόπολης, δημοσιεύθηκαν ήδη τα πρώτα άρθρα των συμμετεχόντων, στα αντίστοιχα μέσα.

Συμμετοχές

Στο ταξίδι συμμετείχαν δημοσιογράφοι από,

  • Πρώτο Θέμα, gr, iefimerida.gr, Alpha TV, Star TV, insider.gr, Ελεύθερος Τύπος, 989Alpha, tourismtoday.gr, voria.gr, GRTIMES.gr, εφ. Μακεδονία (Όμορφα Ταξίδια) και Kabusiness,

καθώς και τα τουριστικά γραφεία,

  • Signature Travel, Car N Motion, Holiday Emotions, Smile Acadimos και Vacance Heliades.

To Signature Travel συμπεριέλαβε την Αρκαδία στους προτεινόμενους προορισμούς του πρακτορείου για τους Έλληνες και ξένους πελάτες του και δημοσιεύει το αφιέρωμα «Αρκαδία: τι είδαμε στο ταξίδι εξοικείωσης στο ορεινό διαμάντι της Ελλάδας. Συνεχίζονται οι δράσεις του Επιμελητηρίου για την ανάδειξη του προορισμού», που μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο https://signature.gr/arkadia/.

Συγχρόνως, και άλλοι συμμετέχοντες στο ταξίδι ξεκίνησαν τις αναρτήσεις στα social media και τα μέσα στα οποία ανήκουν.

Επισημαίνεται ότι το Ταξίδι Εξοικείωσης που ξεκίνησε την Παρασκευή 25/2, διενεργείται στο πλαίσιο της καμπάνιας «This Is Arcadia». Αποτελεί το πρώτο σειράς ανάλογων Fam Trips και σε άλλες περιοχές της Αρκαδίας, όπου θα κληθούν να συμμετέχουν περισσότερα MME και τουριστικά γραφεία στην κατεύθυνση ενίσχυσης του προορισμού.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις