Αλεξάκος: «Η Ελπίδα κατεβαίνει στις εκλογές και νικά….»
ΣΠΑΡΤΗ. Το Κίνημα Πολιτών «Ελπίδα» κατέρχεται στις Δημοτικές Εκλογές στον Δήμο Σπάρτης. Μετα απο μια εντατική και αυθεντική προσπάθεια 40 ημερών το ψηφοδέλτιο της «Ελπίδας» ολοκληρώθηκε και με αυτό συμμετέχει στις εκλογές για τον Δήμο. Με υποψήφιους νέους ανθρώπους από κάθε κλάδο, τάξη και περιοχή καταθέτει την πρότασή της για την πόλη και τα χωριά.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος με την «Ελπίδα» Χρήστος Αλεξάκος δήλωσε ότι «η πρώτη νίκη του κινήματος είναι η κατάθεση του ψηφοδελτίου. Εκείνοι που ακόμα και το απόγευμα της Κυριακής διαδίδουν το αντίθετο διαψεύδονται στα μάτια των πολιτών. Η δεύτερη νίκη θα επιτευχθεί κατά την παρουσίαση των θέσεων του συνδυασμού από τον επικεφαλής και τα πρόσωπα που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο. Η τρίτη νίκη θα είναι η ανάδειξη της Ελπίδας σε ισχυρή δημοτική δύναμη…»
Στη φωτογραφία στιγμιότυπο απο τα γραφεία της "Ελπίδας" με τη δήλωση κατάρτισης και τα παράβολα ανα χείρας.