Ο υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Σπάρτης Πάνος Κουρτσούνης, στο συνδυασμό της Ελπίδας με τον Χρήστο Αλεξάκο θέτει ερωτήματα στον Δήμαρχο Αργειτάκο και στους συνεργάτες του:

«Ποιος υποψήφιος στο συνδυασμό του Σταύρου Αργειτάκου, πριν μήνες, δέχθηκε φραστική επίθεση στη διάρκεια δημοτικού συμβουλίου τόσο από τον Πρόεδρο όσο και από τον Δήμαρχο; Θυμίζω ότι ο Δήμαρχος είχε πει: «Αρκετά ασχολήθηκα με τον Π…». Όλως παραδόξως αυτός ο κύριος, που ήταν λαύρος κατά του Δημάρχου για θέμα του τοπικού διαμερίσματος που εκπροσωπούσε ( ως εκλεγμένος του Κ. Φούρκα) βρέθηκε υπο τη σκέπη του απερχόμενου Δημάρχου ως υποψήφιος…
Οι απαντήσεις στο συγκεκριμένο θέμα, δικές σας.

Όμως στο ερώτημα που ακολουθεί θα ήθελα απαντήσεις από τον ίδιο τον απερχόμενο Δήμαρχο Αργειτάκο:
Θα ήθελα να ενημερωθώ, δημόσια, σε ποιο ύψος ανέρχεται η οφειλή της ΔΕΥΑ Σπάρτης προς τη ΔΕΗ;
Επίσης θα ήθελα να ενημερωθώ πόσα χρήματα διατίθενται από τον Προϋπολογισμό για την Φιλαρμονική Σπάρτης;»