Η ψήφος σου είναι μυστική. Μη σε φοβίζουν!
Γράφει ο Ηλίας Μπόνος, δημοσιογράφος, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Δεν παριστάνουμε τους «γαμπρούς» της Αυτοδιοίκησης. Κερδίζουμε τις εντυπώσεις αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Πρέπει να κερδίσουμε και την ψήφο.
Δεκτά τα σχόλια και οι κρίσεις για το Κίνημα «Ελπίδα» και τον υποψήφιο Δήμαρχο Χρήστο Αλεξάκο. Ωστόσο μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για εκλογές και μάλιστα κρίσιμες. Αυτό που θέλει η Ελπίδα και ο Αλεξάκος είναι και η ψήφος.
Φίλες και φίλοι γνωριζόμαστε πολλά χρόνια.
Με κρίνετε και σας κρίνω καθημερινά, εσείς ως αναγνώστες και ακροατές κι εγώ ως δημοσιογράφος.
Πάντα επικοινωνούμε με έναν κώδικα ειλικρίνειας και αμεσότητας.
Είστε ικανοποιημένοι από το επίπεδο Πολιτισμού στον Δήμο Σπάρτης;
Νιώθετε ότι υπάρχει ελπίδα για την Τουριστική Ανάπτυξη από αυτούς που διεκδικούν τα τελευταία χρόνια τον Δήμο Σπάρτης;
Η αισθητική που υπάρχει παντού σας ικανοποιεί ή σας προσβάλει;
Νιώθετε ότι ζείτε σε μια Πολιτεία που σέβεται πάντα τα Ορθόδοξα νάματα;
Η υπόθεση τον Ρομά δεν προσβάλει όλες τις πλευρές.. Σε λίγο καιρό, σε Αμύκλες και σε Φάριδα θα κατοικούν δίπλα στους Ρομά οι Μπαλαμοί…
Απορώ πως δεν έχουν καταλάβει οι «στρατηγοί» του Δήμου ότι ο δρόμος Λεύτκρο – Πυρί – Γύθιεο / Μονεμβάσια «πετάει» έξω τη Σπάρτη από την κάθοδο των επισκεπτών – τουριστών με τραγικά αποτελέσματα για την τοπική αγορά.
Τα καταστήματα στην πόλη, 1 στα 3 είναι κλειστά. Το ίδιο και τα γραφεία. Ο Δήμος δεν αντιδρά για να κινήσει εσωτερικές δυνάμεις και προσέλκυση πόρων από την ανάπτυξη.
Κοντά σε αυτό έρχεται η ανεργία σε νέους και κυρίως σε 50άρηδες. Τα 5μηνα απασχόλησης δεν είναι λύση. Είναι ψηφοθηρία.
Η εσωτερική μετανάστευση είναι αναπόφευκτη. Ενώ σε Καλαμάτα και Σκάλα επιστρέφουν οι πολίτες από τη Σπάρτη και τα χωρία φεύγουν…
Αμφιβάλω αν θα μπορέσουμε να κρατήσουμε τις σχολές ΑΕΙ και ΤΕΙ…
Ας δούμε λίγο τα πεζοδρόμια της πόλης. Επιχειρήσατε ποτέ να περπατήσετε στην Γκορτσολόγου, στην Μενελάου. Υπάρχει πεζοδρόμιο, δίπλα στο Πρωτοδικείο Σπάρτης που δεν έχει στρωθεί από το 1950!
Σε μια πόλη που θεωρεί ότι 10 ράμπες αρκούν για να αισθάνεται ισότιμα το άτομο με ειδικές ανάγκες σε τι μπορεί να ελπίζεις. Είμαστε όλοι εν δυνάμει ΑΜΕΑ. Μην το ξεχνάμε…
Πόσες φορές δεν έχετ ακούσει ότι η οικονομία μας εξαρτάται από της αγροτική παραγωγή. Φυσικά. Αφού εγκαταλείψαμε τον Τουρισμό.
Οι επιδοτήσεις σιγά – σιγά τελειώνουν. Οι αγρότες της Σπάρτης δεν έχουν υποστήριξη ούτε στην άρδευση ούτε στον αγροτικό οδικό δίκτυο. Άρα για ποια προτεραιότητα μιλούν χρόνια τώρα οι Αυτοδιοικούντες. Ο αγρότης είναι θύμα των βαρόνων του τελάρου!
Αλλά και η ύδρευση κακιά μοίρα έχει. Αναρωτιέμαι: Η Σπάρτη και τα χωριά της, στη ρίζα της νερομάνας, τον Ταύγετο, είναι δυνατόν να μην έχουν επάρκεια καλού και φθηνού νερού;
Μιζέρια κι εσωστρέφεια. Λέξεις ταυτισμένες με τον Δήμο Σπάρτης. Αποτυπωμένες στις ρυτίδες των δημοτικών συμβούλων που χρόνια, πολλά χρόνια, διαφεντεύουν…
Κάποιοι από αυτούς αν εκλεγούν θα έχουν διατρέξει μια πορεία 35 χρόνων στον Δήμο…
Είναι τραγικό. Τόσο πολύ σέβονται και υπολογίζουν τον πολίτη που του υπαγορεύουν όχι μόνο το τι θα ψηφίσει αλλά και το αποτέλεσμα των εκλογών: «Θα βγούμε από την πρώτη Κυριακή…»
Ποια είναι τα πρόσωπα που ταυτίζονται με το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του Δήμου;
Αργειτάκος: Αποδεκτό παρελθόν. Θλιβερό παρόν. Έχασε την ευκαιρία για ανανέωση.
Βαλιώτης: Μακρύ παρελθόν. Οριακό παρόν. Επικίνδυνο μίγμα.
Κουμουνδούρος: Κομματικός. Πολύ χρήσιμο να μετέχει στο Συμβούλιο
Λεβεντάκης: Κιβωτός αλλά χωρίς μέλλον. Έπρεπε να παραμερίσει για νεότερον.
Αλεξάκος: Περισσότερο Σπαρτιάτης απ’ όλους. Σταράτος, σαφής και αποφασισμένος...
Φίλες και φίλοι είμαι στο πλευρό του Χρήστου Αλεξάκου γιατί πιστεύω ότι ο τόπος δεν έχει άλλα περιθώρια για πειραματισμούς. Δεν υπάρχει χρόνος. Πρέπει η Σπάρτη να καλπάσει προς τα μπροστά. Νέοι άνθρωποι, νέες δυνάμεις, με ποιότητα και σφρίγος. Με όραμα και αποστολή.
Αντίπαλός της προσπάθειάς μας δεν είναι οι άλλοι συνδυασμοί και τα πρόσωπα που μάχονται. Αντίπαλος μας είναι η αποχή σου, η αδιαφορία σου. Αντίπαλός μας είναι το κομματικό σύστημα (και τα πρόσωπα που ακόμα και σήμερα το υπηρετούν) που πλήγωσε βάναυσα, ίσως και ανεπανόρθωτα την κοινωνία της Σπάρτης.
Η ψήφος σου είναι μυστική. Μη σε φοβίζουν!
Είμαι υποψήφιος στον πρώην Δήμο Φάριδος με την «Ελπίδα» για να σηματοδοτήσω την υπέρβαση. Για να δώσω το μήνυμα για την οριστική επίλυση του προβλήματος των Ρομά, για την αξιοποίηση του Ταυγέτου, για τη συνεργασία με τον επιχειρηματικό κόσμο της περιοχής, για την στήριξη και ανάδειξη των ξεχωριστών προϊόντων της περιοχής.
Θα ήθελα να είμαι η δική σου, αδέσμευτη, φωνή και στο Δήμο!
Τη Δευτέρα 19 Μαϊου νιώθω ότι θα μας έχετε δώσει σαφή εντολή!