«Συνεχίζουμε με όραμα, συνέπεια, ήθος και σεμνότητα για το καλό του Δήμου Μονεμβασιάς»
ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑ. Τις ευχαριστίες του προς τους πολίτες που εμπιστεύτηκαν και ψήφισαν το συνδυασμό «Ενότητα - Δημιουργία», απευθύνει ο επανεκλεγείς Δήμαρχος Μονεμβασίας Ηρακλής Τριχείλης, ο οποίος υπόσχεται να εργαστεί μαζί με τους συνεργάτες του στους ίδιους εντατικούς ρυθμούς, ασπαζόμενος τις ίδιες αρχές, με σκοπό την ευημερία του Δήμου:
«Ευχαριστώ θερμά τους πολίτες του Δήμου Μονεμβασιάς για την ανανέωση της εμπιστοσύνης τους στο συνδυασμό "Ενότητα - Δημιουργία".
Οι συνεργάτες μου και εγώ δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε όλοι μαζί με όραμα και σχεδιασμό, με συνέπεια και εργατικότητα, με ήθος και σεμνότητα και πάντοτε με πνεύμα συναίνεσης, σύνθεσης και συνεργασίας το έργο μας για το καλό του Δήμου Μονεμβασιάς».
Ηρακλής Τριχείλης
Δήμαρχος Μονεμβασίας