Σάββας Βελισσάρης: «Ευχαριστώ όλους. Θα βοηθήσω όσο μπορώ!»
Ο νεοεκλεγείς δημοτικός σύμβουλος Σπάρτης κ. Σάββας Βελισσάρης ευχαριστεί δημόσια τους συμπολίτες για την εκλογή του.
«Αγαπητοί συνδημότες συνδημότισσες Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που δώσατε την ψήφο σας στην δημοτική ενωτική κίνηση Σπάρτης και στο δήμαρχο Βαγγέλη Βαλιώτη, ειδικότερα όμως εσάς που βάλατε σταυρό δίπλα στο όνομα μου.
Υπόσχομαι να προσπαθήσω και να βοηθήσω όσο μπορώ περισσότερο από το πόστο που θα μου ανατεθεί για μια Σπάρτη αντάξια του ονόματος της και των κατοίκων της. Θέλω με όλη μου την καρδιά να τιμήσω τις ψήφους που μου δώσατε και με έφεραν στην δεύτερη θέση.
Ζητώ απ όλους σας, ψηφοφόρους και μη, να σταθείτε αρωγοί σ’ αυτή την προσπάθεια. Σας ευχαριστώ από καρδιάς»