ΣΠΑΡΤΗ. Με σκωπτική διάθεση παρακολούθησε ο Σταύρος Αργειτάκος, επικεφαλής της παράταξης «Ενωμένοι Πολίτες Δήμου Σπάρτης», τη συνέντευξη τύπου του κ. Βαρελά, για την πολιτική της Δημοτικής Αρχής Σπάρτης στον Τουρισμό, στην οποία συμμετείχαν και ο κ. Δούκας με την κα Ζαχαράκη.

«Η μελέτη Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου, είναι ένα πολύ σημαντικό έργο», τόνισε ο κ. Αργειτάκος, συμπληρώνοντας με νόημα, «…αν και υλοποιείται από τη Δημοτική Αρχή με καθυστέρηση σχεδόν δύο ετών, καθώς είναι ένα έργο σε εκκρεμότητα ήδη από την προηγούμενη αυτοδιοικητική περίοδο».

2 χρόνια καθυστερεί η Μελέτη Μάρκετινγκ, λοιπόν.

Επιπλέον, όπως παρατηρεί, «…Χαιρόμαστε που ύστερα από συνεχείς παρεμβάσεις μας στο Δημοτικό Συμβούλιο, ο κ. Δούκας υπαναχώρησε από τη θέση που εξέφρασε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 9/9/2020 ότι,

“…Δυστυχώς και τα σχέδια Marketing και όλοι αυτοί οι μαρκετίστες δεν βγάζουν και κάτι ιδιαίτερο, είναι Copy – Paste μελέτες που έχουν δώσει σε διάφορους Δήμους…”, αλλά αντιθέτως προχώρησε στην υλοποίηση.

Κατά τα λοιπά ουδέν».

Υπαναχώρηση Δούκα, ικανοποίηση Αργειτάκου, σε δεύτερο πλάνο.

Ο κ. Αργειτάκος, προτρέπει τον κ. Δούκα, να ασχοληθεί «με τις σημαιοστόλιστες δραστηριότητες αυτοπροβολής, που είναι η ειδικότητά του», και να αφήσει τους καθ’ ύλην αρμόδιους, «…να κάνουν να κάνουν τη δουλειά τους για να αντιμετωπισθεί επιτέλους ο τουρισμός του Δήμου όπως πρέπει:

Ως ένα προϊόν σε ένα ανταγωνιστικό εμπορικό περιβάλλον, το οποίο χρειάζεται και το αντίστοιχο product management».

Τέλος, να σημειώσουμε, πως ο κ. Αργειτάκος, ερωτά, με νόημα, τον κ. Δούκα, «…το τουριστικό περίπτερο ιδρύθηκε από τον κ. Βαλιώτη ή από τον κ. Δούκα;».

Η ανακοίνωση του κ. Αργειτάκου

«Οι Ενωμένοι Πολίτες, παρακολουθήσαμε τη συνέντευξη τύπου του κ. Βαρελά, στην οποία συμμετείχαν και ο κ. Δούκας με την κα. Ζαχαράκη, για την πολιτική της Δημοτικής Αρχής στον Τουρισμό.

Η Μελέτη Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου, αν και υλοποιείται από τη Δημοτική Αρχή με καθυστέρηση σχεδόν δύο ετών, καθώς είναι ένα έργο σε εκκρεμότητα ήδη από την προηγούμενη αυτοδιοικητική περίοδο, είναι ένα πολύ σημαντικό έργο.

Χαιρόμαστε που ύστερα από συνεχείς παρεμβάσεις μας στο Δημοτικό Συμβούλιο ο κ. Δούκας υπαναχώρησε από τη θέση που εξέφρασε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 9.9.2020 ότι “Δυστυχώς και τα σχέδια Marketing και όλοι αυτοί οι μαρκετίστες δεν βγάζουν και κάτι ιδιαίτερο, είναι Copy – Paste μελέτες που έχουν δώσει σε διάφορους Δήμους…”, αλλά αντιθέτως προχώρησε στην υλοποίηση.

Κατά τα λοιπά ουδέν!

Αφήστε τον μελετητή και τον υπάλληλο του Δήμου να κάνουν τη δουλειά τους για να αντιμετωπισθεί επιτέλους ο τουρισμός του Δήμου όπως πρέπει:

Ως ένα προϊόν σε ένα ανταγωνιστικό εμπορικό περιβάλλον, το οποίο χρειάζεται και το αντίστοιχο product management.

Εσείς ασχοληθείτε με τις σημαιοστόλιστες δραστηριότητες αυτοπροβολής, που είναι η ειδικότητά σας.

Περιμένουμε τη δημόσια διαβούλευση για το Branding του προορισμού, με υψηλές προσδοκίες και απαιτήσεις.

Υ.Γ. 1 : Παρακολουθώντας τις συνεντεύξεις τύπου τόσο της κας Ζαχαράκη ως Αντιδημάρχου Τουρισμού, όσο και της κας Δαράκη ως Προέδρου του Ν.Π.Π.Π. μπερδευτήκαμε. Τελικά σε ποιόν ανήκει η αρμοδιότητα για την ανάπτυξη του θρησκευτικού τουρισμού;

Υ.Γ. 2 : Επίσης, το τουριστικό περίπτερο ιδρύθηκε από τον κ. Βαλιώτη ή από τον κ. Δούκα;».

[Δείτε στο notospress.gr καθημερινά όλες τις ειδήσεις για τη Λακωνία στην ενότητα «Συμβαίνει στο νησί του Πέλοπα»]