Γράφει ο Βαγγέλης Μητράκος

Το τραγικό τροχαίο στη Μακρινάρα, που στοίχισε τη ζωή σε δυο νέα παιδιά, δυο αδέρφια, φέρνει ξανά στο προσκήνιο, με τρόπο δραματικό, την κατάσταση του οδικού δικτύου της Λακωνίας, η οποία, κάθε άλλο παρά, είναι ικανοποιητική, όπως μαρτυρούν:

Η καθημερινή εμπειρία των Λακώνων και των επισκεπτών της, τα συχνά σοβαρά δυστυχήματα, οι τραυματίες και οι νεκροί.

Τα προβλήματα του οδικού δικτύου της Λακωνίας, βεβαίως, είναι χρόνια και συσσωρευμένα και γι’ αυτό χρειάζεται μια ψύχραιμη, ρεαλιστική και εμπεριστατωμένη, συνολική μελέτη και αποτύπωση των αναγκών, η οποία να έχει (πάνω απ’ όλα) μια σωστή ιεράρχηση:

Δηλαδή, ποια ανάγκη είναι πρώτη, ποια δεύτερη … και ποια τελευταία.

Αντί αυτού, βλέπουμε ότι «έσχατα έσονται πρώτα» (και τ’ ανάπαλιν).

Ενώ, ας πούμε, η Μακρινάρα, αλλά κι ένα σωρό άλλοι δρόμοι του επαρχιακού και εθνικού δικτύου της Λακωνίας, χρειάζονται επαναχάραξη, βελτίωση κι εκσυγχρονισμό, για να γίνουν λειτουργικοί, άνετοι και ασφαλείς και να συμβάλλουν αποφασιστικά, τόσο στην εξυπηρέτηση των Λακώνων, όσο και στην ανάπτυξη του τόπου μας, γίνονται έργα τύπου «νέα είσοδος Σπάρτης», κολοσσιαίου μεγέθους και κόστους αλλά, φευ, αναντίστοιχης αναγκαιότητας και ωφελιμότητας.

Διότι είναι, αναμφισβήτητα, καλύτερο να αποκαθιστούμε και να εκσυγχρονίζουμε «Μακρινάρες», παρά να κατασκευάζουμε νέες εισόδους (κι όχι μόνο) για την αναγκαιότητα των οποίων υπάρχει δυσχέρεια να βρεθούν επιχειρήματα.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις