ΑΡΚΑΔΙΑ. Μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού εξοικείωσης (Fam Trip από 25-27 Φεβρουαρίου) που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Αρκαδίας (Fam Trip από 25-27 Φεβρουαρίου), με τη στήριξη της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, στους δήμους Γορτυνίας και Μεγαλόπολης, δημοσιεύθηκαν ήδη τα πρώτα άρθρα των συμμετεχόντων στα αντίστοιχα μέσα.

Στο ταξίδι συμμετείχαν δημοσιογράφοι από τα ΜΜΕ: Πρώτο Θέμα, Travel.gr, iefimerida.gr, Alpha TV, Star TV, insider.gr, Ελεύθερος Τύπος, 989Alpha, tourismtoday.gr, voria.gr, GRTIMES.gr, εφ. Μακεδονία (Όμορφα Ταξίδια) και Kabusiness, καθώς και τα τουριστικά γραφεία Signature Travel, Car N Motion, Holiday Emotions, Smile Acadimos και Vacance Heliades.

To Signature Travel συμπεριέλαβε την Αρκαδία στους προτεινόμενους προορισμούς του πρακτορείου για τους Έλληνες και ξένους πελάτες του και δημοσιεύει το αφιέρωμα «Αρκαδία: τι είδαμε στο ταξίδι εξοικείωσης στο ορεινό διαμάντι της Ελλάδας. Συνεχίζονται οι δράσεις του Επιμελητηρίου για την ανάδειξη του προορισμού», που μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο https://signature.gr/arkadia/ .

Παράλληλα και άλλοι συμμετέχοντες στο ταξίδι ξεκίνησαν τις αναρτήσεις στα social media και τα μέσα στα οποία ανήκουν.

Επισημαίνεται ότι το εν λόγω Ταξίδι Εξοικείωσης που ξεκίνησε την Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου, διενεργείται στο πλαίσιο της καμπάνιας “This Is Arcadia”. Αποτελεί το πρώτο σειράς ανάλογων Fam Trips και σε άλλες περιοχές της Αρκαδίας, όπου θα κληθούν να συμμετέχουν περισσότερα MME και τουριστικά γραφεία στην κατεύθυνση ενίσχυσης του προορισμού.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις