ΜΕΣΣΗΝΙΑ. Ο κλάδος των ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων παραμένει ουσιαστικά ακάλυπτος από τα μέτρα στήριξης της κυβέρνησης, τόσο στο εργασιακό επίπεδο, όσο και στο οικονομικό. Το σχέδιο επανεκκίνησης της οικονομίας και του τουρισμού είναι κατ’ ουσίαν ελλιπές, όταν τα τουριστικά λεωφορεία με σημαντικό ρόλο στη μετακίνηση των τουριστών και επισκεπτών,δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτό, αναφέρουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ρωτούν τους αρμόδιους υπουργούς:

Σκοπεύουν να μεριμνήσουν για την απαλλαγή ασφαλιστικών εισφορών εργοδοτών και ασφαλιζομένων για όσο χρόνο οι επιχειρήσεις τουριστικών λεωφορείων παραμένουν χωρίς αντικείμενο εργασίας;

Με πιο σκεπτικό σχεδιάζουν τη χρηματοδότηση, και όχι δανειοδότηση, και μάλιστα σύμφωνα με τα περσινά δεδομένα της κάθε επιχείρησης, τη στιγμη που ο Μάρτιος για τις εποχικές επιχειρήσεις αποτελεί νεκρό μηνα.

Πώς υλοποιούν την ευκολότερη πρόσβαση στα πιστωτικά ιδρύματα που αυτή τη στιγμή οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων απορρίπτονται σε μεγάλο ποσοστό;
Έχουν σχεδιάσει την παράταση του μέτρου κατάθεσης πινακίδων κυκλοφορίας για ένα χρόνο, για όσους αποφασίσουν να μην επανεκκινήσoυν φέτος αν δεν έχουν αντικείμενο εργασίας;

Τι πρωτοβουλίες αναλαμβάνουν για τη μεταφορά των τελών κυκλοφορίας του 2020 στο 2021 αφού έτσι κι αλλιώς φέτος έχουν πληρωθεί;

Έχουν την πρόθεση να παρατείνουν το μέτρο επιδότησης του ενοικίου των γραφείων (60-40) για ένα ακόμη χρόνο;

Έχουν μεριμνήσει για την αλλαγή κριτηρίων επιστρεπτέας προκαταβολής καθώς, τα τουριστικά λεωφορεία δεν είχαν προλάβει να ανοίξουν στις αρχές Μάρτη και ως εκ τούτου δεν πληρούν τα κριτήρια ;

Έχουν τη βούληση να καλύψουν τις ασφαλιστικές εισφορές για το προσωπικό των επιχειρήσεων αυτών, καθώς θα είναι αδύνατον οι επιχειρήσεις να προσλάβουν τον ίδιο αριθμό εργαζομένων και να αναλάβουν οι ιδιοκτήτες τους, την μισθοδοσία τους;