Πελοπόννησος
Καλαμάτα: Οι πεζοπόροι του «Ευκλή» κρέμασαν τα ορειβατικά τους μποτάκια και...
Οι πεζοπόροι και οι φίλοι του Συλλόγου Πεζοπόρων και Ορειβατών Καλαμάτας «Ο Ευκλής» διασκέδασαν σε μασκέ αποκριάτικο πάρτι σε μια βραδιά κεφιού και ξεφαντώματος
17 Φεβρουαρίου 2025 19:06