ΚΟΡΙΝΘΙΑ. Η διαδρομή ξεκινά μετά τους καταρράκτες και τα Ιαματικά Λουτρά στο Λουτράκι με κατεύθυνση το μεσόγειο χωριό Περαχώρα (10χλμ). Ο δρόμος ανηφορίζει τα Γεράνεια Όρη με τα σκόρπια μοναστήρια στις κατάφυτες πλαγιές. Σε κάθε στροφή ανοίγεται όλο και περισσότερη θέα στον Κορινθιακό κόλπο και στα βουνά του Μοριά απέναντι. Στο βάθος ανατολικά διακρίνεται ακόμη κι ο Ισθμός της Κορίνθου. Στα δυτικά, αχνοφαίνεται το ακρωτήρι Μελαγκάβι που τις νύχτες φωτίζει ο φάρος του.

Στην είσοδο της Περαχώρας, ταμπέλες στη διασταύρωση κατευθύνουν αριστερά προς Λίμνη Βουλιαγμένης και Ηραίο (12 χλμ). Ο δρόμος βγαίνει από το χωριό διασχίζοντας περιβόλια και κτήματα με αραιές αγροικίες.

Ξεχωρίζει τα περιβόλια διαδέχονται μικροί ελαιώνες. Αυτό το τμήμα της διαδρομής μέχρι τη λίμνη γίνεται σήμερα πολύ άνετα καθώς πρόσφατες εργασίες ασφαλτόστρωσης έχουν βελτιώσει σημαντικά το οδόστρωμα. Ο δρόμος καταλήγει στο ήρεμο τοπίο της Λίμνης Βουλιαγμένης με το θαλασσινό νερό.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις