Είχε.. Άγιο ο οδηγός ΙΧ που συγκρούστηκε με νταλίκα στην ΕΟ Σπάρτης-Γυθείου!
ΣΠΑΡΤΗ. Και νέο τροχαίο ατύχημα, δίχως ευτυχώς τραυματισμούς, σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας 13 Ιανουαρίου στην Ε.Ο. Σπάρτης-Γυθείου, στο ύψος του super market Lidl. Επικαθήμενο φορτηγό που κινούνταν στο ρεύμα προς Σπάρτη, κατερχόμενο από το λόφο «Κουρκούλες», συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με ΙΧ που «ξεμύτιζε» από τη διασταύρωση της Ριβιώτισσας με κατεύθυνση προς Σπάρτη.
Γλίτωσε τα χειρότερα, μέσα στην ατυχία του, ο ηλικιωμένος οδηγός του κυπαρρισί ΙΧ με πινακίδες Νέας Υόρκης ΗΠΑ, καθώς η νταλίκα ουσιαστικά «έξυσε» μόνο το εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου του, προκαλώντας σημαντικές υλικές ζημιές στον κινητήρα, το καπό και τον προφυλακτήρα, αφήνοντας το υπόλοιπο τμήμα του ΙΧ ανέπαφο! Όπως υποστήριξε στο notospress ο ομογενής οδηγός του κυπαρρισί VW, πριν επιχειρήσει να εισέλθει στην εθνική οδό, ήλεγξε σχολαστικά την κίνηση στο ρεύμα κυκλοφορίας και, όπως είπε, διαπίστωσε ότι το βαρύ όχημα με το οποίο τελικά συγκρούστηκε, βρίσκονταν τη στιγμή εκείνη σε απόσταση «ασφαλείας» και συγκεκριμένα σχεδόν στην κορυφή των «Κουρκούλων»… Η ειρωνεία είναι ότι ο συγκεκριμένος οδηγός είχε, μόλις, παραλάβει το όχημά του από συνεργείο αυτοκινήτων, όπου το είχε παραδώσει για επισκευή…
Με αφορμή μια παρατηρούμενη «έξαρση» των τροχαίων περιστατικών το τελευταίο διάστημα, το notospress επισημαίνει ότι απαιτείται να τοποθετηθούν ειδικοί προειδοποιητικοί σηματοδότες σε πολυσύχναστες εισόδους και εξόδους της Εθνικής οδού, από την Τραπεζοντή έως και τη Σπάρτη, που θα εφιστούν την προσοχή των διερχόμενων οδηγών και θα κινητοποιούν τα αντανακλαστικά τους. Εκτός αυτού, οφείλουμε να επισημάνουμε ότι οι οδηγοί, ιδιαίτερα, των βαρέων οχημάτων οφείλουν να έχουν συναίσθηση της ευθύνης που αναλαμβάνουν έναντι των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου και μια «ειλικρινή» πράξη προς αυτή την κατεύθυνση είναι η οδήγηση με σαφώς ελαττωμένες ταχύτητες. Όπως καταγγέλλουν κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής, τα μεγάλα οχήματα κινούνται με ιλιγγιώδεις και ανεξέλεγκτες ταχύτητες στην Εθνική οδό και κανείς δε θέλει να διανοηθεί ποια θα είναι η κατάληξη σε περίπτωση που χρειαστεί να ανακόψουν ταχύτητα ή να ακινητοποιηθούν σε ένα δρόμο, έτσι και αλλιώς, εξαιρετικά επικίνδυνο. Κάποιες επιπλέον περιπολίες της Τροχαίας (δεν) θα δυσαρεστούσαν τους «ραλίστες» των δρόμων… Χ.Π.