ΣΟΚ. Οι 8 στους 10 αυτόχειρες στην Ελλάδα είχαν λάβει τηλεφώνημα από εισπρακτική εταιρεία!
Μελέτη απέδειξε ότι το 80% των αυτοχείρων οδηγήθηκε στη αυτοκτονία από την ασταμάτητη ενόχληση των τσογλανιών - υπαλλήλων των εισπρακτικών.
Στα τηλέφωνα των θυμάτων βρέθηκε ότι οι τελευταίες κλήσεις που… δέχτηκαν πριν την πράξη απελπισίας τους, ήταν από τους νταβατζήδες των τραπεζών και των μπάσταρδων -«υπαλλήλων» του «κι εγώ μια δουλειά κάνω».
Το πολιτικό καθεστώς των εγκάθετων των τοκογλύφων φυσικά συναινεί σε αυτή την ανθρωποφαγία, γιατί είναι προς το συμφέρον των τραπεζών και οι εισπρακτικές μπορούν να … σκοτώνουν τους πολίτες .
Κάποιος έντιμος και θαρραλέος Εισαγγελέας του Ελληνικού κράτους θα πρέπει να παρέμβει.