Τη στιγμή που ο κίνδυνος για ένα νέο σοβαρό δυστύχημα είναι διαρκής δεν «ιδρώνει το αυτί» καμίας αρμόδιας υπηρεσίας!

ΚΑΡΑΒΑΣ. Απαντήσεις δόθηκαν στην επιστολή που είχαν αποστείλει στις 23-10-2013 οκτώ σύλλογοι-φορείς του Δήμου Σπάρτης με θέμα την «Επικινδυνότητα του οδικού δικτύου της Ε.Ο. Σπάρτης-Μεγαλόπολης στο 3ο χιλιόμετρο (θέση τυροκομείο)» και αποδέκτες τοπικές αρχές και υπηρεσίες της Λακωνίας και της Πελοποννήσου.

Όπως γράφει το e-karavas.gr, την επιστολή των «Οκτώ» είχε καταθέσει στις 29-10-2013 ως αναφορά στη Βουλή των Ελλήνων η Βουλευτής Λακωνίας κα Φεβρωνία Πατριανάκου, απευθυνόμενη στους Υπουργούς Εσωτερικών, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και Πολιτισμού & Αθλητισμού.

Η απάντηση του Υπουργείου Εσωτερικών στην εν λόγω αναφορά ήρθε στις 3-12-2013 αναφέροντας πως το ΥΠ.ΕΣ. έχει προβεί σε αναζήτηση στοιχείων για το θέμα.

Στην αναφορά της Βουλευτού απάντησε και το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού στις 27-12-2013. Το ΥΠ.ΠΟ.Α. με την απάντησή του κοινοποίησε το πλήρες χρονικό κατασκευής του δρόμου Σπάρτης-Μεγαλόπολης, καθώς και της πορείας της αρχαιολογικής έρευνας.

Ακριβώς στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και η από 18-12-2013 απαντητική επιστολή της Ε’ Εφορείας Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, η οποία κοινοποιήθηκε μεταξύ άλλων και στον Πολιτιστικό Σύλλογο Καραβά (ελήφθη την 21η-2-2014), όπου η Ε’ ΕΠΚΑ κάνει εκτενή αναφορά στην πορεία της αρχαιολογικής ανασκαφής και την παράλληλη κατασκευή της εν λόγω οδικής αρτηρίας.