ΓΕΡΑΚΙ. Μονοήμερη εκδρομή στην Αγία Θεοδώρα του Βάστα και στην πόλη της Καλαμάτας, πραγματοποίησε το Σάββατο, 10 Μαΐου, ο Φιλανθρωπικός Σύλλογος Κυριών και Δεσποινίδων Γερακίου.

Η συμμετοχή του κόσμου ήταν μεγάλη. Με αφετηρία το Γεράκι, ακολούθησε προσκύνημα στην Αγία Θεοδώρα και στη συνέχεια καφές και φαγητό στην παραλία της Καλαμάτας. Το βράδυ, οι εκδρομείς επέστρεψαν στο Γεράκι με τις καλύτερες αναμνήσεις.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου ευχαριστεί όλους όσους συμμετείχαν και υπόσχεται στο μέλλον να διοργανώσει κι άλλες εκδρομές.