Ήταν Σεπτέμβριος του 1944, στη Σπάρτη!
ΣΠΑΡΤΗ. Η Τομεακή Οργάνωση Λακωνίας του ΚΚΕ και το τοπικό παράρτημα ΠΕΑΕΑ - ΔΣΕ θα τιμήσουν την απελευθέρωση της Σπάρτης από τα ναζιστικά στρατεύματα κατοχής το Σεπτέμβρη του 1944.
Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης στις 7:00 μ.μ. Θα ακολουθήσει πορεία μέχρι τις παλιές φυλακές της πόλης.