ΣΠΑΡΤΗ. Καμία απάντηση μέχρι σήμερα από τις αρχές για τα όσα ισχύουν και μπορούν να προβλεφθούν σχετικά με το ελικοδρόμιο στην πόλη της Σπάρτης. Δεν υπάρχει ακόμα καμιά απάντηση σχετικά με την πρόβλεψη των αρχών στην περίπτωση ανάγκης προσγείωσης ελικοπτέρου στην πόλη. Θυμίζουμε ότι το notospress ξεκίνησε την έρευνα με αφορμή το ατύχημα της 20ης Αυγούστου 2019, όταν ένα ελικόπτερο μπλέχτηκε στα καλώδια ηλεκτροδότησης, με αποτέλεσμα να συντριβεί στη θαλάσσια περιοχή του διαύλου Πόρου-Γαλατά και να βρουν τραγικό θάνατο και οι τρεις επιβαίνοντες σε αυτό. 15 μήνες πριν πέσει το ελικόπτερο, επιστολή του τότε προέδρου της Επιτροπής Διερεύνησης Ατυχημάτων & Ασφάλειας Πτήσεων (ΕΔΑΑΠ) Αθανάσιου Μπίνη προς τον ΔΕΔΔΗΕ προειδοποιεί: «Τα εν λόγω καλώδια αποτελούν δυνητικά κίνδυνο πρόκλησης ατυχήματος (πρόσκρουση ελικοπτέρου) τόσο στη διαδικασία προσγείωσης όσο και μετά την απογείωση, ιδιαίτερα για τους μη γνωρίζοντες την περιοχή».

Στο περασμένο μας δημοσίευμα μιλήσαμε για τις συνθήκες που επικρατούν στη πόλη τη Σπάρτης. Τα τελευταία χρόνια όταν έχει χρειαστεί να γίνει χρήση ελικοδρομίου και με ευθύνη των πιλότων χρησιμοποιούνται το προαύλιο του Λεωνίδας Παλλας και το γήπεδο της Σπάρτης. Και τα δύο σημεία είναι περιτριγυρισμένα με καλώδια υψηλής τάσης της ΔΕΗ χωρίς ειδική σήμανση. Την ίδια στιγμή στο νοσοκομείο Σπάρτης υπάρχει χώρος με σήμανση ελικοδρομίου. Στην προσπάθειά μας να διερευνήσουμε το καθεστώς χρήσης του συγκεκριμένου ελικοδρομίου επικοινωνήσαμε με την διοίκηση του νοσοκομείου και ρωτήσαμε τον επικεφαλής για τις συνθήκες λειτουργίας και χρήσης. Δυστυχώς ο κ. Σωτήρης Μπότσιος αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα, εστιάζοντας στην ανέγερση του νέου νοσοκομείου όπως αυτή έχει αναγγελθεί από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.