ΣΠΑΡΤΗ. Ολοκληρώθηκαν αισίως οι εργασίες της ενημερωτικής ημερίδας «Παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου Σπάρτης», που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 15/5 Μαΐου 2022, στο αμφιθέατρο της Σχολής Επιστημών Ανθρώπινης Κίνησης και Ποιότητας Ζωής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, στη Σπάρτη. ​

Εισήγηση έκανε ο Δήμαρχος Σπάρτης, Πέτρος Δούκας.

Εκ μέρους του Δήμου Σπάρτης, η αρμόδια αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης Γεωργία Ζαχαράκη – Αναστασοπούλου, αναφέρθηκε στη σημασία του τουρισμού για την οικονομία της χώρας μας και τις δύσκολες συνθήκες που αντιμετώπισε ο κλάδος λόγω της πανδημίας και έκανε μια ανασκόπηση των ενεργειών του Δήμου στην προσπάθεια να υλοποιήσει μια τουριστική πολιτική, «βασιζόμενη στην εξωστρέφεια και στην ανάδειξη του τόπου μας ως πόλο έλξης πολιτιστικών και τουριστικών δραστηριοτήτων».

Επισήμανε πως «η σύνταξη του στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για τον τουρισμό του Δήμου Σπάρτης ήταν απαραίτητη για την επιστημονική προσέγγιση του τουριστικού μας προϊόντος, με σκοπό την βέλτιστη προβολή του και την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής μας».

Επίσης τόνισε πως «η δημιουργία της νέας ολοκληρωμένης τουριστικής ιστοσελίδας του Δήμου Σπάρτης, κρίθηκε επιβεβλημένη, καθώς η προηγούμενη ιστοσελίδα που είχε κατασκευαστεί το 2014 δεν μπορούσε πλέον να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου digital marketing».

Κλείνοντας, αφού ευχαρίστησε τα μέλη της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου για τη συνεργασία τους δήλωσε πως «η δημοτική αρχή είναι ανοιχτή σε κάθε συνεργασία, σε κάθε ιδέα, και σε κάθε καλή πρακτική που θα συμβάλλει στην επίτευξη του στόχου της ανάπτυξης του τουρισμού στο Δήμου μας».

Παρουσίαση

Στη συνέχεια έγινε παρουσίαση του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου Σπάρτης από τον μελετητή Δρ. Σωτήρη Βαρελά, επίκουρο καθηγητή του Τμήματος Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Ο Βαρελάς ανέλυσε τα στάδια και τη μεθοδολογία της έρευνας, παρουσίασε τα δεδομένα αναφορικά με τις υποδομές, τις αφίξεις, τις διανυκτερεύσεις και τις τουριστικές ροές στο Δήμο Σπάρτης και κατέληξε σε βασικά συμπεράσματα αναφορικά με τα χαρακτηριστικά, τα μειονεκτήματα αλλά και τα πλεονεκτήματα της Σπάρτης ως τουριστικού προορισμού.

Επίσης παρουσίασε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων, τα τμήματα της αγοράς στα οποία πρέπει και μπορεί να απευθυνθεί η Σπάρτη ως προορισμός αλλά και τα στάδια αποτύπωσης ενός ολοκληρωμένου Marketing Plan για την περιοχή με έμφαση στο digital marketing.

Ο ομιλητής έκλεισε με την παρουσίαση της νέας οπτικής ταυτότητας, του τουριστικού λογότυπου (Real Sparta) των sub brands (real paths, realfood, real Spartans κ.α) και του νέου σλόγκαν (Here simplicity is power) του Δήμου τα οποία βασίστηκαν στα ευρήματα της έρευνας.

Ακολούθησε η προβολή των εφαρμογών της νέας οπτικής ταυτότητας σε ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα, social media, υπαίθριες διαφημίσεις κ.α.

Η ημερίδα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του νέου τουριστικού portal του Δήμου www.realsparta.gr από τον Κωνσταντίνο Νάσια, Managing Director EXEO Software House. Ο κ. Νάσιας τόνισε πως «..η κατασκευή του portal ακολούθησε τις κατευθύνσεις του Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ για τον Τουρισμό του Δήμου Σπάρτης και βασίστηκε στις σύγχρονες τάσεις του digital marketing όπως η απλότητα και η προσαρμογή της εμφάνισης του portal για κινητά τηλέφωνα και tablets (mobile friendly) αφού όπως έχει αποδειχθεί οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές για να περιηγηθούν στο διαδίκτυο».

Κατόπιν παρουσιάστηκε η δομή, τα μενού και το περιεχόμενο του portal το οποίο είναι σε 3 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά και γερμανικά) καθώς και διάφορα στατιστικά στοιχεία από την μέχρι σήμερα λειτουργία του portal που αφορούν σε αριθμό χρηστών, δημογραφικά στοιχεία, χώρες προέλευσης, διάρκεια σύνδεσης κ.λ.π.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις