ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ. Η υπόθεση του Τουρισμού στην Πελοπόννησο δεν είναι μια απλή υπόθεση. Πρόκειται για τον τόπο που αν και είναι εγγύς προορισμός για τους Έλληνες αποτελεί, προς το παρόν έξοδο Σαββατοκύριακου, ενώ βρίσκεται χαμηλά στις προτιμήσεις των τουριστών από το εξωτερικό. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και οι Έλληνες της Ομογένειας έρχονται στην Πελοπόννησο για «προσκύνημα» στα πάτρια εδάφη αλλά τις διακοπές τους τις κάνουν είτε στα νησιά της χώρας είτε στην κεντρική και βόρεια Ελλάδα.

Η αρμόδια αντιπεριφέρεια της Πελοποννήσου για τον τουρισμό, δηλαδή της τουριστικής ανάπτυξης έτσι όπως αυτή συνυφαίνεται με τον πολιτισμό, αρχαίο και σύγχρονο, την ήπια ανάπτυξη πλέγματος υπηρεσιών και επιπροσθέτως την ξεχωριστή γαστρονομική παράδοση σε συνδυασμό με ένα σύνολο επενδύσεων ιδιωτικού πρωτίστως και δημόσιου δευτερευόντως τομέα, μελετά, σχεδιάζει και υλοποιεί την στρατηγική της.

Ευχής έργον είναι ότι ένας εκ των συντελεστών της προσπάθειας, που η Περιφέρεια δρομολογεί, και που δεν έχει πολλά περιθώρια χρόνιας καθυστέρησης και φυσικά αποτυχίας, είναι ο Θάνος Μιχελόγγονας, περιφερειακός σύμβουλος Λακωνίας και αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού. Μιλάει τη γλώσσα του σύγχρονου Τουρισμού αλλά κατέχει και τον κώδικα του σχεδιασμού μιας βιώσιμης και αποδοτικής στρατηγικής έτσι ώστε να μην χαθούν πόροι, χρόνος και ιστορικές ευκαιρίες.

Πρόσφατα στη Δημητσάνα συντόνισε την παρουσίαση ενός φιλόδοξου εγχειρήματος, του Peloponnese Trails. Πρόκειται για το μεγαλύτερο οργανωμένο δίκτυο πεζοπορικών διαδρομών στην Ελλάδα, με συνολικό μήκος που ξεπερνά τα 2.000 χιλιόμετρα.

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις