Mε 750 χιλ. ευρώ βελτιώνεται η οδική πρόσβαση στο Σίμο Ελαφονήσου
ΤΡΙΠΟΛΗ. Στο ΕΣΠΑ εντάσσεται με απόφαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου το έργο «Περιφερειακός δρόμος Παναγίτσα-Σίμος Δήμου Ελαφονήσου της Π.Ε. Λακωνίας», προϋπολογισμού 750.000,00 €. Ύστερα από τη θετική αξιολόγηση της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Πελοποννήσου ο κ. Τατούλης υπέγραψε την απόφαση ένταξης για χρηματοδότηση του έργου στο ΔΕΠΙΝ – Πελοποννήσου 2007 – 2013.
Το έργο αφορά στην βελτίωση των υφιστάμενων τμημάτων της περιφερειακής οδού Παναγίτσας – Σίμου στην Ελαφόνησο και τη διάνοιξη ενός νέου τμήματος για τη σύνδεση των υφιστάμενων αυτών τμημάτων, συνολικού μήκους 3.8 km.
Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο του έργου αυτού προβλέπεται η κατασκευή:
• 3.6 km ασφαλτοστρωμένων οδού
• 130 m δευτερευουσών οδών (συναρμογές με υφιστάμενες οδούς)
• 4 ισόπεδοι κόμβοι, σύνδεσης της περιφερειακής οδού με τις δευτερεύουσες
Η περιφερειακή οδός έχει σχεδιαστεί ώστε να ακολουθούνται πιστά τα οριζόμενα από τις εθνικές προδιαγραφές χαρακτηριστικά όσον αφορά τις κατά μήκος και τις κατά πλάτος κλίσεις του καταστρώματος της οδού. Σε όλο το μήκος του έργου, επιλέγεται η ασφαλτόστρωση του καταστρώματος της περιφερειακής οδού.