ΣΠΑΡΤΗ. Η Ανεξάρτητη Αγωνιστική Συνεργασία για την Αυτοδιοίκηση του Δήμου Σπάρτης (ΑΝ.Α.Σ.Α.) θα πραγματοποιήσει την 3η ανοιχτή συνέλευσή της, την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου και ώρα 7 το απόγευμα, στο ξενοδοχείο Sparta Inn.

Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, με αμεσο-δημοκρατικές διαδικασίες, θα εκλεγεί ο επικεφαλής της Κίνησης και υποψήφιος δήμαρχος Σπάρτης.

Σε ανακοίνωσή της η ΑΝ.Α.Σ.Α. αναφέρει: «Καλούνται όλοι οι πολίτες να συμμετάσχουν στη συνέλευση και να δώσουν οι ίδιοι την προοπτική για ένα Δήμο Σπάρτης, ριζικά διαφορετικό από τον σημερινό, ένα δήμο της Ανάπτυξης , της Συμμετοχής, της Ελπίδας, της Ανθρωπιάς, της Διαφάνειας και των Ανοιχτών Οριζόντων».