ΜΟΛΑΟΙ. Την Παρασκευή 31/1 στην αίθουσα εκδηλώσεων του πρώην Δημαρχείου στα Παπαδιάνικα πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του προσωπικού του Δήμου Μονεμβασίας από το Δήμαρχο Ηρακλή Τριχείλη, οποίος σε μια σύντομη αναφορά του ανάφερε, μεταξύ άλλων, ότι ο δήμος ακολουθώντας μια συνετή οικονομική πολιτική είναι οικονομικά εύρωστος, γεγονός που του δίνει τη δυνατότητα να λειτουργεί πολύ καλά και να προσφέρει τις υπηρεσίες στους δημότες, ενώ και οι υπάλληλοι νιώθουν ασφαλείς όσον αφορά στις αποδοχές τους. Επίσης, ο κ. Τριχείλης αναφέρθηκε γενικά στο έργο της Δημοτικής Αρχής, τονίζοντας ότι σε δύσκολες οικονομικά συγκυρίες λειτουργούν οι κοινωνικές του δομές και εκτελούνται μεγάλα έργα υποδομής σε όλο το δήμο. Σε αυτό έχουν συντελέσει σημαντικά υπάλληλοι του Δήμου τους οποίους ευχαρίστησε και τους ευχήθηκε υγεία προσωπική και οικογενειακή και να συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους για το κοινωνικό σύνολο των πολιτών του Δήμου Μονεμβασίας.

Παραβρέθηκαν ο πρόεδρος του Δ.Σ. Σπύρος Αβδούλος, οι αντιδήμαρχοι Πριφτάκη, Τσαφατίνου, Σουρλάς, Μαυρομιχάλης, Κουτσονικολής και Καλογερινης, η πρόεδρος του Νομικού προσώπου Παν. Αλειφέρη. Αξίζει να αναφερθεί ότι τα 5 φλουριά κέρδισαν ισάριθμοι υπάλληλοι του Δήμου.