ΣΠΑΡΤΗ. Θα μπορούσαμε να αποδώσουμε στην Δημοτική παράταξη Αργειτάκου το βραβείο Όσκαρ κατά της μονοτονίας, της στασιμότητας και της απραξίας. Αλλά δυστυχώς ότι «εκρήγνυται» στα χέρια των Αργειτακικών στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν είναι, σχεδόν ποτέ, για καλό… Δεν μας ξυπνά... Μας τραυματίζει!

Θυμίζουμε την εξ αριστερών «έκρηξη», τότε που το «δεξί» χέρι του Δημάρχου Μάριος Τζωρτζάκης είχε αποκαλέσει «σερβιέτα» τον Μίκη Θεοδωράκη.
Προ ημερών σημειώθηκε άλλη «έκρηξη» από το βάθος της δεξιάς πτέρυγας όταν ο Στράτης Κοκορός δήλωσε «φίλος των Ταγμάτων Ασφαλείας».

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Αναγνωρίζουμε το δικαίωμα σε κάθε δημοτικό σύμβουλο να έχει τις ιδέες, τις θέσεις και αντιλήψεις, ακόμα και αν αυτές είναι ακραίες, αρκεί να ξέρει και να μπορεί να της υποστηρίζει αλλά και αυτές να μην βλάπτουν τα, καλώς εννοούμενα, συμφέροντα της πόλης και της κοινωνίας μας.

Στην «ειδική περίπτωση» Αργειτάκου, καταγράφουμε ακραίες αντιλήψεις και θέσεις οι οποίες αν μην τι άλλο έβλαψαν - και συνεχίζουν να βλάπτουν - το κύρος και τα συμφέροντα της πόλης. Ανεξέλεγκτες εκρήξεις.

Την ώρα που ο Μίκης Θεοδωράκης επιλέγει να μιλήσει στο Σπάρταθλον και να αναδείξει τη θέση της Σπάρτης στην παγκόσμια Ιστορία, δεν μπορεί κανείς να τον χαρακτηρίζει «σερβιέτα» επειδή έθιξε την Τρόικα και τους Τραπεζίτες του κόσμου που έχουν ενορχηστρώσει την παγκόσμια κρίση.

Την ώρα που ο ελληνικός λαός γιορτάζει την «νίκη» κατά των δυνάμεων Κατοχής του 1945 και θρηνεί για την εκατόμβη εκτελεσθέντων στο Μονοδένδρι, υπο την απειλή μιας νέας «Γερμανόφερτης» πολιτικής - και όχι μόνον - κατοχής, δεν μπορεί κανείς να προκαλεί μνήμη, αισθήματα και λογική ανασύροντας υποθέσεις όπως αυτές των Ταγμάτων Ασφαλείας που εξ, ορισμού κι εκ συστάσεως, στήριξαν τον Γερμανό κατακτητή..

Πολιτικά και αυτοδιοικητικά ο Σταύρος Αργειτάκος θυμίζει «ναυαγό» σε λίμνη, έχοντας μια πολύ βλαπτική για την πόλη «σιγουριά» που έχει να κάνει με την ατιμωρησία του… Ο ναυαγός της λίμνης, θαλασσόλυκος του γλυκού νερού, ξέρει ότι περιβάλλεται από στεριά… και αργά ή γρήγορα θα διασωθεί… Δεν έχει φόβο. Παρόλο που εκλογές έστειλαν εκκωφαντικό μήνυμα…
Ο Σταύρος Αργειτάκος, λοιπόν, δείχνει να είναι αμετανόητα επίμονος στη λάθος κατεύθυνση… «Γίγαντες της αυτοδιοίκσης», «Θεωρητικοί της ακινησίας», «Γιατροί για πάσαν νόσον…» τοποθετούνται αδιαφορώντας για τις συνέπειες που επιφέρει η έκθεσή… του Δήμου.
Αφήνει, ως επικεφλαής, να εκτίθενται οι συνεργάτες του, δεν παίρνει θέση, και τότε εκτίθεται όλη η Παράταξή του, το Δημοτικό Συμβούλιο, η Πόλη, η Κοινωνία και πάει λέγοντας…

Τι να φανταστεί κανείς; Αν αυτά συμβαίνουν στην πολιτική διαχείριση, γιατί να μην συναντώνται και στην διοικητική και στην οικονομική διαχείρισή τους. Θα δείξει!

Είναι η ώρα που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους τα πολιτικά πρόσωπα που έχουν καθήκον να διαφυλάξουν την πόλη, την ιστορική μνήμη, το κύρος, την κοινωνική γαλήνη, να προστατεύσουν την οριστική επούλωση των πληγών τόσο του Εμφυλίου όσο και του επιβιώσαντος Κομματισμού!

Στο εξής δεν θα είναι ούτε λιγότερες, ούτε υποδεέστερες οι ευθύνες του συνόλου των προσώπων που μετέχουν στο Δημοτικό Συμβούλιο.