ΛΑΚΩΝΙΑ. Σε συνέντευξη που παραχώρησε η κ Μαργαρίτα Σπυριδάκου, ανεξάρτητη Περιφερειακή Σύμβουλος Λακωνίας και Πρόεδρος του Οδοντιατρικού Συλλόγου Λακωνίας, στο Notospress.gr, εστιάζει στην τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας και καταγγέλλει την απουσία της Λακωνίας από αυτήν.

Πριν από κάποιο χρονικό διάστημα η κ. Σπυριδάκου είχε καταγγείλει ότι η Λακωνία βρέθηκε εκτός της τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας, με τους αντιπεριφερειάρχες Λακωνίας να έχουν διαφωνήσει με τα καταγγελλόμενα. Τελικά, τί ισχύει; Η περιφερειακή σύμβουλος απαντά, «είχα αντιδράσει τότε, καθώς έγινε μία διαφημιστική καταχώρηση σε ένα έντυπο ευρείας κυκλοφορίας, στο οποίο η Λακωνία απουσίαζε εντελώς και ταυτόχρονα πολλά λακωνικά ή και αρκαδικά προϊόντα, ονομάζονταν ως μεσσηνιακά προϊόντα», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, αναφερόμενη σε ένα άλλο περιστατικό σχετικά με το ελαιόλαδο και την παραγωγή, καθώς εντάσσεται άμεσα στο τομέα του τουρισμού η κ. Σπυριδάκου κάνει γνωστό: «Σε βραβεύσεις που πραγματοποιήθηκαν σε έκθεση στην Θεσσαλονίκη για ελαιόλαδα, βραβεύτηκαν 10 ελαιόλαδα συνολικά, εκ των οποίων τα 8 είναι μεσσηνιακά και τα άλλα 2 λακωνικά, δεν ξέρω τί εκπροσώπηση υπήρχε σε αυτή την έκθεση από την Λακωνία, καθώς θεωρώ ότι τα προϊόντα μας, ποιοτικά, είναι σε πάρα πολύ κατάσταση για να παρουσιάζουν αυτήν την εικόνα».

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω η κ. Σπυριδάκου καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, η Λακωνία βρέθηκε εκτός, ενώ επισημαίνει, καλώντας τους αντιπεριφερειάρχες να απαντήσουν: «Θέλω να γνωρίζω από το τεράστιο αυτό ποσό που έχει διατεθεί για τουριστική προβολή, το οποίο θα πρέπει να γνωρίζουν οι Λάκωνες πολίτες ότι ανέρχεται περίπου στα 4.000.000 ευρώ μέσα στα τρία χρόνια, τί ποσό έχει δοθεί για να προβληθεί η Λακωνία.» Ωστόσο, η ίδια απορρίπτει ως ενδεχόμενη απάντηση των αντιπεριφερειαρχών ότι, η Λακωνία δεν έχει ανάγκη προβολής λόγω της Ελαφονήσου, της Μονεμβασιάς και του ιστορικού Μυστρά, από την στιγμή που ήδη αποτελούν πόλο έλξης για τους περισσότερους τουρίστες λόγω της δημοφιλίας τους, ενώ αναφέρει: «Όλες οι περιοχές έχουν συγκριτικά πλεονεκτήματα, όπως και η Μεσσηνία έχει αξιοθέατα, παραλίες και πολιτιστική κληρονομιά, το ίδιο ισχύει και για την Αργολίδα. Όλοι οι νομοί έχουν την δική τους ξεχωριστή φυσιογνωμία. Ισομερώς θα πρέπει να προβάλλονται όλες οι περιφερειακές ενότητες».

Ακόμα, κ. Σπυριδάκου διαφωνεί με την υπάρχουσα θετική στάση των αντιπεριφερειαρχών της Λακωνίας ως προς την διαχείριση της τουριστικής προβολής, καθώς αναφέρει χαρακτηριστικά: «Οι αντιπεριφερειάρχες μας είναι και οι δύο μηχανικοί. Ίσως, δεν είναι το αντικείμενό τους, ίσως και δεν μπορούν να το αντιληφθούν και πάρα πολύ, με αποτέλεσμα να ικανοποιούνται με λιγότερα».

Τέλος, η ανεξάρτητη σύμβουλος σε ερώτηση που κλήθηκε να απαντήσει αναφορικά με τον τρόπο που κατορθώνει η Μεσσηνία να θέτει κάτω από το brand της, ως ενδεικτικούς προορισμούς, μέρη που βρίσκονται στη Λακωνία, αναλυτικότερα παραθέτει: «Σε αυτό ευθύνονται και οι φορείς της Λακωνίας». Αναφερόμενη στη δυτική και ανατολική Μάνη, η κ. Σπυριδάκου, υπογραμμίζει: «Υπάρχει ένα χρηματοδοτικό πρόγραμμα, - οι Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (ΟΧΕ)-, πρόσφατα βγήκαν τα χρήματα από το πρόγραμμα και από τις περίπου 70 συνολικά επιχειρήσεις που συμμετείχαν, χρηματοδοτήθηκαν περίπου οι 30, που αφορούσαν την δυτική και ανατολική Μάνη. Η συντριπτική πλειοψηφία, το 80% περίπου ήταν από την δυτική Μάνη.».

Δείτε αναλυτικά στο video που ακολουθεί την θέση της κα Σπυριδάκου (18:33) για την τουριστική προβολή της Λακωνίας:

Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις