Καλαμάτα: Υποβολή αιτήσεων για το Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο/Συσσίτιο
Μέχρι τις 29 Ιουλίου έχουν προθεσμία όσοι ενδιαφέρονται να αιτηθούν για ένταξή τους στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο και Δημοτικό Κοινωνικό Συσσίτιο, όπως ανακοίνωσε ο Δήμος Καλαμάτας
ΚΑΛΑΜΑΤΑ. Ο Δήμος Καλαμάτας καλεί τους ενδιαφερόμενους δημότες του να υποβάλλουν αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την ένταξη τους στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο και το Δημοτικό Κοινωνικό Συσσίτιο, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Κανονισμού Λειτουργίας Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου, Δημοτικού Κοινωνικού Συσσιτίου και Δεκατιανού.
Βασικό κριτήριο ένταξης των ενδιαφερομένων είναι το ετήσιο καθαρό ατομικό ή οικογενειακό εισόδημα, ενώ λαμβάνονται υπόψη παράγοντες όπως η οικογενειακή κατάσταση, η ηλικιακή ομάδα, τα προβλήματα υγείας - αναπηρίες, η κοινωνική έρευνα και η περιουσιακή κατάσταση.
Οικονομικά κριτήρια επιλογής ωφελούμενων στο Δημοτικό Παντοπωλείο :
Μονοπρόσωπο Νοικοκυριό Έως 4.917,00 €
Δυο (2) Άτομα Έως 5.163,00 €
Οικογένεια Με 2 Παιδιά Έως 7.745,00 €
Οικογένεια Με 3 Παιδιά Και Άνω Έως 10.326,00 €
Οικονομικά κριτήρια επιλογής ωφελούμενων στο Δημοτικό Συσσίτιο :
Μονοπρόσωπο Νοικοκυριό Έως 4.917,00 €
Δυο (2) Άτομα Έως 5.163,00 €
Απαραίτητα Δικαιολογητικά:
- Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο και Άδεια Διαμονής σε ισχύ για όλα τα ενήλικα άτομα.
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης.
- Για τους δικαιούχους Κ.Ε.Α. εγκεκριμένη αίτηση.
- Φορολογικά Στοιχεία:
- Εκκαθαριστικό Σημείωμα.
- Φορολογική Δήλωση (Ε1).
- Ε9 (αν δεν υπάρχει ακίνητο Ε9 μηδενικό) ή ΕΝΦΙΑ.
- Υπεύθυνη δήλωση ατομικού ή οικογενειακού εισοδήματος σε περίπτωση που δεν έχει υποβληθεί η φορολογική δήλωση για το έτος 2021.
- Αποδεικτικό Κατοικίας (Λογαρ. ΔΕΚΟ ή παρόχου κινητής τηλεφωνίας ή Μισθωτήριο Συμβόλαιο). Σε περίπτωση παραχωρημένης οικίας, το Ε2 του παραχωρούντα.
Κατά περίπτωση:
- Πιστοποίηση Αναπηρίας σε ισχύ από αρμόδια επιτροπή ΚΕΠΑ ή ιατρική γνωμάτευση Δημόσιου Νοσοκομείου ή άλλου δημόσιου φορέα υγείας, εφόσον υπάρχει πρόβλημα υγείας.
Σε περίπτωση διαζυγίου, αποδεικτικό επιμέλειας τέκνων και άσκησης γονικής μέριμνας.
- Κάρτα ανεργίας σε ισχύ ή βεβαίωση ανεργίας ή βεβαίωση επιδότησης από τον ΟΑΕΔ και των δύο συζύγων.
- Υπεύθυνη δήλωση για συμμετοχή ή μη στο πρόγραμμα σίτισης και στο Δημοτικό Κοινωνικό Παντοπωλείο.
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων
Οι αιτήσεις με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά διατίθενται στο Δημαρχείο Καλαμάτας, Κτίριο Β, Διεύθυνση Πρόνοιας, ισόγειο, γραφ. εξυπηρέτησης δημοτών και έχουν αναρτηθεί στο διαδικτυακό τόπο του Δήμου μας (www.kalamata.gr ). Επισημαίνουμε ότι όσοι δημότες είχαν εγκριθεί το προηγούμενο εξάμηνο, θα υποβάλλουν εκ νέου αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων μπορούν να κατατίθενται έως 29 Ιουλίου στο πρωτόκολλο του Δήμου κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Ακολουθήστε το notospress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις