ΣΠΑΡΤΗ. Την Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014 και από τις 7 το πρωί ως τις 7 το βράδυ θα διεξαχθούν αρχαιρεσίες στον Δικηγορικό Σύλλογο Σπάρτης για την ανάδειξη νέου προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και τεσσάρων μελών αυτού.

Υποψήφιοι πρόεδροι του Διοικητικού Συμβουλίου είναι οι: α) Παναγιώτης Κομνηνός του Ηλία και β) Χαράλαμπος Μωραΐτης του Γερασίμου.

Υποψήφιοι σύμβουλοι του Διοικητικού Συμβουλίου είναι οι: 1) Δήμητρα Λαδά του Κωνσταντίνου, 2) Ιωάννης Νικολόπουλος του Λεωνίδα, 3) Βασίλειος Ορφανός του Αθανασίου, 4) Αικατερίνη Σάλαρη του Αλεξάνδρου, 5) Ελένη Φωτάκου του Παναγιώτου και 6) Σπυρίδων Χριστοφοράκος του Νικολάου.

Οι αρχαιρεσίες θα διεξαχθούν στα γραφεία του Δικηγορικού Συλλόγου Σπάρτης.