Μετατίθεται για τις 27 Ιουνίου η εκπομπή ψηφιακού σήματος στη Λακωνία
Στις 27 Ιουνίου, αντί την 30η Μαΐου, θα ενεργοποιηθούν τελικά τα 19 κέντρα εκπομπής ψηφιακού σήματος σε περιοχές της Πελοποννήσου, σύμφωνα με νέα υπουργική απόφαση. Οι κάτοικοι των περιοχών θα αποκτήσουν πλέον πρόσβαση στο επίγειο ψηφιακό σήμα και θα μπορούν να παρακολουθούν τηλεοπτικά προγράμματα με τέλεια εικόνα και ήχο. Η απόφαση προβλέπει ότι θα ενεργοποιηθούν ταυτόχρονα και τα 19 κέντρα εκπομπής (το πρώτο περιοχικό switch-off), προκειμένου να ολοκληρωθεί η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.
Πιο συγκεκριμένα, πρόσβαση στο νέο ψηφιακό σήμα θα έχουν πλέον οι νομοί Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας, Μεσσηνίας, Αχαΐας, Ηλείας, καθώς και τα νότια παράλια της Στερεάς Ελλάδας και μέρος της Ζακύνθου.
Με τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, τόσο οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας όσο και οι δημόσιοι θα εκπέμπουν τηλεοπτικό πρόγραμμα σε νέες συχνότητες.