ΠΑΠΑΔΙΑΝΙΚΑ. Το Σάββατο 30 Ιανουαρίου, στις 16.30, η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και προβολής του Δήμου Μονεμβασίας διοργανώνει ανοιχτή συνάντηση εργασίας στην αίθουσα εκδηλώσεων της Τοπικής Κοινότητας Παπαδιανίκων, Δημοτικής Ενότητας Ασωπού με θέμα: «Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής (Marketing Plan) του Δήμου Μονεμβασίας για την περίοδο 2016-2019».

Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, Σύμβουλο Τουριστικού Μάρκετινγκ Επίκουρο Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών.

Επίσης, την Κυριακή 31 Ιανουαρίου θα πραγματοποιηθούν Δωρεάν σεμιναρία για τουριστικούς επαγγελματίες με το παρακάτω πρόγραμμα:

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016
Σεμινάριο για την ποιοτική αναβάθμιση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
Ώρα έναρξης: 10:00 πμ
Εισηγητής: Δρ. Δημήτρης Κούτουλας (ειδικός σε θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και τουριστικού μάρκετινγκ, πανεπιστημιακός)
Ποιούς αφορά: Ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής, επαγγελματίες ξενοδοχειακού εξοπλισμού, όσους ασχολούνται με την ανέγερση και ανακαίνιση ξενοδοχείων, όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Τι θα καλύψει: Σύγχρονες αντιλήψεις γύρω από την ποιότητα ξενοδοχειακών υπηρεσιών διεθνώς. Συχνά λάθη και συνηθισμένες αδυναμίες των ξενοδοχείων και καταλυμάτων και τρόποι αντιμετώπισής τους. Συνήθεις αστοχίες κατά την ανακαίνιση ξενοδοχείων και τρόποι αποφυγής τους. Πρακτικές συμβουλές για τη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών καθώς και για την αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας των ξενοδοχείων.

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016
Σεμινάριο για τις τεχνικές μάρκετινγκ ξενοδοχείων και λοιπών επιχειρήσεων τουρισμού
Ώρα έναρξης: 17:00πμ
Εισηγητής: Δρ. Δημήτρης Κούτουλας (ειδικός σε θέματα ξενοδοχειακού μάνατζμεντ και τουριστικού μάρκετινγκ, πανεπιστημιακός)
Ποιους αφορά: Ιδιοκτήτες, διευθυντικά στελέχη και στελέχη μάρκετινγκ ή πωλήσεων που εργάζονται σε ξενοδοχεία ή τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής, όλους όσους ενδιαφέρονται να σταδιοδρομήσουν στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Τι θα καλύψει: Σχεδιασμός μάρκετινγκ για μια τουριστική επιχείρηση. Δημόσιες σχέσεις και ενέργειες δημοσιότητας. Ζητήματα διαδικτυακής προβολής. Παραγωγή content.