ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ. Το 2020 αποτέλεσε, για τη Μarketing Greece όπως και για το σύνολο του ελληνικού τουρισμού, μια ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά, όπου οι ευκαιρίες για τη δημιουργία δημοσιότητας για την Ελλάδα ήταν περιορισμένες.

Αξιοποιώντας την εμπειρία και τις επαφές που είχε δημιουργήσει όλα τα χρόνια δραστηριοποίησής της, το 2020 έδωσε μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργία άρθρων για την Ελλάδα και τους προορισμούς της, ενώ προχώρησε και σε στοχευμένη διοργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών, παρόλο που το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον δεν ευνοούσε τα ταξίδια για media/ digital influencers.

Έτσι, το 2020 κατάφερε να επιτύχει σημαντική δημοσιότητα σε αξιόπιστα διεθνή μέσα, όπως το αμερικάνικο CNN Travel, η βρετανική Vogue, ο γερμανικός τηλεοπτικός σταθμός Deutsche Welle, ενισχύοντας την εικόνα της Ελλάδας και υπενθυμίζοντας τη μοναδικότητά της στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

Ανάμεσα στα highlights του 2020 η Πελοπόννησος

H αμερικάνικη έκδοση του κορυφαίου ταξιδιωτικού μέσου Lonely Planet παρουσίασε ένα αφιέρωμα για λιγότερο γνωστούς ηπειρωτικούς προορισμούς (Ιωάννινα, Μετέωρα, Ναύπλιο, Μονεμβασιά) τους οποίους αξίζει κανείς να επισκεφθεί αναδεικνύοντας τη γαστρονομία, τη φυσική τους ομορφιά, την αυθεντικότητα καθώς και την πλούσια ιστορία τους.

Το γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων DPA επισκέφθηκε τη Νεμέα και ακολούθησε τους δρόμους του κρασιού με σκοπό να αναδείξει τις παραδοσιακές μεθόδους οινοποίησης καθώς και τις ποικιλίες της περιοχής. Το αφιέρωμα έχει αναπαραχθεί σε 110 γερμανικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.

Ειδήσεις σήμερα:

Καταιγίδες, χαλάζι και θυελλώδεις άνεμοι από την Κυριακή

Πάτρα: Παραδόθηκε ο φερόμενος ως δράστης της δολοφονίας του Μάριου Μετάι

Οι εγχώριοι τυποποιητές διαµορφώνουν ζήτηση και τιµές στο ελαιόλαδο

Κορονοϊός: 795 νέα κρούσματα και 15 θάνατοι το τελευταίο 24ωρο

Έκρυβε σε σπηλιά της Μάνης 13 σακούλες χασίσι και συνελήφθη