ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ. «Στην αρχή πίστεψα ότι είναι fake news, η αδιανόητη απόφαση για μετασχηματισμό του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, σε ποδηλατόδρομο μήκους 244χλμ!» Αυτό αναφέρει ο ευρωβουλευτής Γιάννης Μανιάτης που καταθέτει ερώτηση στην αρμόδια Επιτροπή Μεταφορών του Ευρωκοινοβουλίου.

Όπως σημειώνει ο Γ. Μανιάτης «αναμένοντας την απάντηση αν γνωρίζουν και συμφωνούν με το περιβαλλοντικό, συγκοινωνιακό και αναπτυξιακό εξάμβλωμα που σχεδιάζει η κυβέρνηση, σε βάρος της Πελοποννήσου

  • Επειδή σε όλες τις πρόσφατες κυβερνητικές μελέτες, το δίκτυο αποτελεί αναπόσταστο τμήμα του εθνικού σιδηροδρομικού δικτύου
  • Επειδή τα τελευταία χρόνια επενδύθηκαν 80εκατ€ ευρωπαϊκά κονδύλια για την ανακαίνιση της γραμμής για ταχύτητες έως 120χλμ/ώρα
  • Επειδή με το εκτιμώμενο κόστος κατασκευής του «ποδηλατόδρομου», ύψους 35-40εκατ€, μπορεί να αναταχθεί και να επαναλειτουργήσει άμεσα το δίκτυο, η απάντηση της ΕΕ θα είναι καθοριστική».

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Εταιρείας (επισυνάπτεται), τα λέει όλα:

Εξάλλου, σύμφωνα με το Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου «ένας άξονας με έντονες μηκοτομικές κλίσεις, με μεταλλικές γέφυρες πάνω από κοιλάδες και χαράδρες, ερημικά απόκρημνα τμήματα, σήραγγες, ορύγματα και χαρακτηριστικά εντελώς ακατάλληλα για την συντριπτική πλειοψηφία των ποδηλατών-χρηστών, είναι δυνατόν να αξιοποιηθεί ως ποδηλατόδρομος και όχι ως τουριστικός σιδηρόδρομος, όπως σε δεκάδες άλλες χώρες του Κόσμου;;”».