Η Διεθνής Έκθεση Philoxenia με τη δυναμική της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας 30 ετών, παραμένει το κύριο σημείο συνάντησης των επαγγελματιών στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια και υποδέχεται εκατοντάδες εκθέτες στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, από τις 13 έως τις 16 Νοεμβρίου 2014.

Στόχος της διοργάνωσης είναι να αναδείξει ότι πιο σύγχρονο έχει η τουριστική βιομηχανία διεθνώς εμπλουτίζοντας την ελληνική εκθεσιακή πραγματικότητα με ένα γεγονός υψηλού επιπέδου και αυστηρά επαγγελματικού προσανατολισμού.

Στο πλαίσιο της έκθεσης Philoxenia η ΔΕΘ-HELEXPO θα προσκαλέσει και θα φιλοξενήσει σημαντικούς ξένους εμπορικούς επισκέπτες από χώρες στόχους παρεχοντας στους εκθέτες της την προοπτική άμεσων επαγγελματικών συνεργασιών και συμφωνιών.

Το Σαββατοκύριακο το κοινό θα έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί την έκθεση και να ανακαλύψει νέους τουριστικούς προορισμούς.

Για την προώθηση – προβολή της Philoxenia το επικοινωνιακό πρόγραμμα βασίζεται σε καθαρά στοχευμένα μέσα περιλαμβάνοντας όλο το μείγμα των ΜΜΕ.
Στο προγραμματισμό συμπεριλαμβάνονται: Web advertising, αποστολή Newsletters σε πάνω από 60.000 παραλήπτες σε Ελλάδα & το εξωτερικό, Δελτία Τύπου, Καταχωρήσεις σε Ειδικό και Γενικό Τύπο, Ραδιοφωνικά και Τηλεοπτικά σποτ σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας καθώς και σε social media.

Διαφημιστική Προβολή της έκθεσης στα Βαλκάνια,καθώς και στις χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και προώθησή της σε διεθνείς τουριστικές διοργανώσεις στις παρακάτω χώρες: Ρωσία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Γερμανία, Σερβία και Τουρκία.

Στην έκθεση συμμετέχει και ο Δήμος Σπάρτης μέσω της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής με περίπτερο όπου θα προβληθούν τα δυνατά σημεία της τουριστικής Σπάρτης ενω θα δοθεί η ευκαιρία στους επαγγελματίες τουρισμού του Δήμου αν έρθουν σε επαφή για άμεσες συνεργασίες.